Vad händer i veckan?

Imornn ska vi boka plats till melodifestivalen 2011, det ska bli otroligt kul att gå på melodifestivalen live för första gången. Har velat gå på melodifestivalen sedan jag var barn.
Nån annan som tänker gå på melodifestivalen live i år?

För övrigt så hittade jag ett bra gratis erbjudande, nämligen en gratis fotobok. En fotobok kan man ha mycket användning av. Jag rekommenderar alla som giller att hålla på med foton att registrera er och få en gratis fotobok!

Det var allt för denna gång. Vi hörs!

PS. SB12 hjälper otroligt mycket mot dålig andedräkt. Det har jag märkt på senare tid. Ja alltså, det kombinerat med lite mindre kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0